• English

تاثیر گرانی لوازم خانگی بر زندگی مردم

تاثیر گرانی لوازم خانگی بر زندگی مردم

تاثیر گرانی لوازم خانگی بر زندگی مردم

مدتی است مردم ایران شاهد گرانی بی سابقه لوازم خانگی هستند. این گرانی در حدی است که بسیاری از زوج‌های جوان توان لازم برای تهیه لوازم ضروری منزل خود را ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند زندگی مشترک خود را شروع کنند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند کالای مورد نظر خود را صرفا بر اساس بودجه خود انتخاب کنند و از ویژگی‌ها و قابلیت‌های غیرضروری محصول چشم‌پوشی کنند.

با وجود گران شدن لوازم خانگی، هنوز هم بعضی از برندهای ایرانی، به نسبت سایر برندها، قیمت مناسب‌تری دارند. در این گرانی، برندهایی همچون جی پلاس، هیمالیا، دیپوینت، تولیپس، آیوا، پارس، بست، ژانومه و جانتک، می‌توانند یکی از گزینه‌های اصلی خرید باشند. در ادامه به معرفی برندهای خوش قیمت و همچنین معرفی محصولات آنها پرداخته خواهد شد.

 

برند جی پلاس و محصولات آن

جی پلاس برند اختصاصی شرکت گلدیران می‌باشد و نام جی پلاس از گلدیران (Goldiran) گرفته شده است.
بسیاری از افراد می‌پرسند: «آیا جی پلاس همان ال جی است؟» و البته بسیاری از آنها جی پلاس را همان ال جی تصور می‌کنند. دلیل این تصور، نام شرکت گلدیران است که در هر دو برند به چشم می‌خورد.
در واقع شرکت گلدیران نماینده انحصاری ال جی می‌باشد و جی پلاس برند اختصاصی گلدیران است که در سال 98 متولد شد.

 

برند هیمالیا و محصولات آن

هیمالیا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید لوازم خانگی در ایران است. شرکت هیمالیا فعالیت خود را از دهه 50 و با تولید یخچال فریزر شروع کرده است. همکاری با شرکت‌هایی همچون AEG آلمان و بتاکو ایتالیا، باعث بالا بردن دانش و توان فنی هیمالیا شده است که نتیجه آن افزایش سطح کیفی محصولات هیمالیا می‌باشد.
در دهه 90 هیمالیا به اوج تکامل و پیشرفت رسیده است. در این دهه، هیمالیا فضای تولید کارخانه را توسعه داده است و از دانش فنی روز برای تولیدات خود را به کار گرفته است؛ بنابراین همه محصولات هیمالیا با جدیدترین فناوری‌های پیشرفته تولید می‌شوند.
امروزه محصولات هیمالیا شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، فر توکار و اجاق گاز می‌شود.

 

برند بست و محصولات آن

برند بست یکی از برندهای لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب است؛ کارخانه بست در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد. گروه صنعتی انتخاب، با تجربه و دانش فنی که از برند اسنوا کسب کرد، تولید برند و محصولات جدیدی را آغاز کرد که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسب هم داشته باشد و تمام اقشار جامعه توانایی خرید محصولات را داشته باشند.
محصولات این برند شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی می‌شود.

 

برند دیپوینت و محصولات آن

بسیاری از افراد تصور می‌کنند دیپوینت یک برند کاملا جدید است؛ اما برخلاف تصور آنها دیپوینت از تجربه و سابقه بسیار خوبی برخوردار است. شرکت دیپوینت در سال 1376 با نام گل آسای سرما فعالیت خود را آغاز کرد. برند تجاری این شرکت، گلسان نام داشت و احتمالا نام گلسان برای بعضی افراد آشنا باشد.
یخچال فریزر، تنها محصول برند دیپوینت می‌باشد، بنابراین به تولید انواع یخچال فریزر و مدل‌های مختلف پرداخته است. قیمت یخچال فریزر دیپوینت به دلیل همین تنوع، بسیار متفاوت از یکدیگر هستند اما قطعا هر کس با توجه به بودجه خود می‌تواند محصول قیمت مناسبی را از این برند تهیه کند.

 

برند پارس و محصولات آن

شرکت پارس در سال 1354 در شهر صنعتی البرز قزوین، تاسیس شد. عملیات عمرانی این کارخانه 5 سال به طول انجامید و در سال 1359 خط تولید کارخانه پارس راه‌اندازی شد.
در سال‌های اول راه‌اندازی کارخانه، تنها به تولید 2 نوع محصول یخچال فریزر 12 فوت پرداخته است و در سال 1381 با شناسایی نیازهای تازه مشتریان برای بهبود مستمر محصولات خود در ساختار کیفی و ظاهری محصولات تغییراتی را به وجود آورد.
شرکت پارس در سال 1380 برای تنوع بخشیدن به محصولات خود، ماشین لباسشویی را به تولیدات کارخانه پارس اضافه کرد.

 

برند آیوا و محصولات آن

برند آیوا در سال 1951 فعالیت خود را با تولید میکروفون در ژاپن آغاز کرد. به مرور زمان محصولات این شرکت گسترش یافت و به تولید سایر لوازم صوتی و تصویری مانند کاست پلیر، ضبط خبرنگاری، دستگاه پخش و ضبط ویدئو، سیستم‌های صوتی Hifi با قابلیت پخش CD، کاست پلیرهای خودرو و تلویزیون پرداخت.
آیوا با به کارگیری فناوری روز مهندسی ژاپنی به تولید انواع محصولات صوتی تصویری پرداخت و در مدت زمان کوتاهی توانست محصولات خود را به بیش از 55 کشور صادر کند.

برند تولیپس و محصولات آن

شرکت تولیپس زیر مجموعه شرکت خوش‌نام و معروف صنایع الکتریکی ایران ناسیونال می‌باشد. شرکت ایران ناسیونال از سال 1351، با دریافت نمایندگی کمپانی ناسیونال ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد و به خوبی جایگاه خود را بین خانواده‌های ایرانی پیدا کرده است.
شرکت ناسیونال ژاپن، از سال 2008 نام تجاری خود را به پاناسونیک تغییر داده است و برای بسیاری از افراد، برند پاناسونیک شناخته شده‌تر می‌باشد.
شرکت ایران ناسیونال در سال 1380 تصمیم گرفت با دانش و استانداردی که از پاناسونیک ژاپن به دست آورده است، برند اختصاصی خود را داشته باشد؛ به این ترتیب برند تولیپس متولد شد. محصولات تولیپس شامل جاروبرقی، پنکه برقی، چای ساز، آون توستر، پلوپز و آبمیوه گیری می‌شود.

 

ژانومه و محصولات آن

ژانومه در سال 1921 فعالیت حرفه‌ای خود را در پایتخت ژاپن آغاز کرد. ژانومه تنها به تولید محصولات دوخت و دوز مانند چرخ خیاطی و اتو پرس می‌پردازد. آوازه کیفیت محصولات ژانومه خیلی زود در جهان پیچید و به دلیل محبوبیتی که به دست آورد، ژانومه فعالیت خود را به ژاپن محدود نکرد و در سال 2008 کارخانه‌هایی را در تایوان و تایلند نیز ساخته است.

 

جانتک و محصولات آن

شرکت نگین جان و مه بیش از 14 سال است که محصولات خود را در زمینه دوخت و دوز و لوازم منزل، تحت برند جانتک تولید می‌کند. این شرکت با بهره‌گیری از فناوری و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید محصولات با کیفیت و متنوع در سطح ملی و بین‌المللی نموده است.
می‌توان گفت این شرکت به نوعی فرزند ژانومه ژاپنی می‌باشد.
از مهم‌ترین محصولات جانتک می توان به انواع چرخ خیاطی، بخارشوی و سماور برقی اشاره کرد.

با کالای ایرانی آشتی کنید!

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دلیل گران بودن لوازم خانگی، موفق به خرید و تکمیل لوازم خود نشده‌اید، بهتر است که با جستجو و بررسی این برندها و محصولاتی که ارائه می‌دهند، کالای مناسب خود را پیدا کنید. اگر تا کنون کالای ایرانی خریداری نکردید، شاید وقت آن رسیده باشد که فرصت بیشتری به تولیدکنندگان ایرانی بدهید. احتمالا ابتدا قیمت مناسب شما را مجبور به خرید کند، اما مطمئنا بعد از مدتی کیفیت مطلوب کالا شما را راضی خواهد کرد.
تمام برندهایی که در این مقاله از آنها نام برده شد، جزو بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی هستند که در این روزها می‌توانند قهرمان زندگی شما باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات


دسته بندی ها


برچسب ها


راهنمای خرید آسیاب قهوه
راهنمای خرید اسپرسو ساز خارجی
مقایسه مایکروویو یا آون توستر
انواع کیفیت تصویر تلویزیون

تمامی حقوق این وب سایت برای گروه تجارت ایده رحمانی راد محفوظ است.

مکالمه را شروع کنید سلام! برای گپ زدن در واتس آپ ، کارکنان پشتیبانی را که می خواهید با آنها صحبت کنید انتخاب کنید

تمامی حقوق این وب سایت برای گروه تجارت ایده رحمانی راد محفوظ است.

مکالمه را شروع کنید سلام! برای گپ زدن در واتس آپ ، کارکنان پشتیبانی را که می خواهید با آنها صحبت کنید انتخاب کنید